Acest site este detinut de catre Croco Digital Media SRL cu sediul in Sibiu, str. Primaverii, nr. 15, avand numar de ordine in registrul comertului J32/292/2019 si codul unic de inregistrare 40532791.
Accesarea paginii de internet www.crocodigital.ro, denumita in continuare si „site-ul”, presupune acceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare. Croco Digital Media SRL își rezervă dreptul de a schimba și actualiza, în orice moment, conținutul platformei crocodigital.ro, precum şi Termenii şi Condițiile de folosire, fără nici un fel de notificare prealabilă. În caz de divergență sau neînțelegeri între Vanzator şi Client/Utilizator, se vor aplica Termenii şi Condițiile valabile la momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator
Acceptarea Termenilor și Condițiilor crocodigital.ro este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului și/sau în scopul plasării comenzii de către Client sau Utilizator, reprezentând o formalitate premergătoare încheierii Contractului.
Navigarea în cadrul crocodigital.ro, urmată de Comandă, echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea expresă de către orice Client sau Utilizator a Termenilor și Condițiilor crocodigital.ro
1. Definitii
Vanzator – Croco Digital Media SRL
Cumparator/Client/Utilizator – persoana fizica sau persoana juridica care efectueaza o Comanda prin intermediul site-ului.
Site – pagina de internet www.crocodigital.ro
Comanda – documentul electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Contract – Contract de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără prezenţa fizică simultană a Vânzătorului şi a Clientului/Utilizatorului, materializat în comanda confirmată şi acceptată de către Vânzător.
Drepturi de Proprietate Intelectuală – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
2. Documente contractuale
2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale (e-mail, telefonic, SMS).
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se efectueaza electronic prin e-mail, telefonic sau SMS.
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului in momentul efectuarii Comenzii si va returna suma aferenta.
2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
3. Politica de vanzare Online
3.1 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Cumparator. Pentru motive justificate Croco Digital Media SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Croco Digital Media SRL. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa societatii, folosind e-mailul sau numarul de telefon afisat pe site, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mentionate mai sus.
3.2 Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza telefonic si/sau prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” din Site sau prin formularul de contact de pe Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.3 Croco Digital Media SRL poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta in limita stocului disponibil.
3.4 Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON). Croco Digital Media SRL este societate neplatitoare de TVA.
3.5 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.6 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4. Dreptul la proprietate intelectuala si industriala
4.1 Clientul/Cumpărătorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va dezvălui unei terțe părți sau va face publice nici una dintre informările primite de la Vânzător.
Toate desenele, elementele de grafică și design care apar pe site, logo-ul brandului, numele site-ului precum și însemnele grafice sunt în proprietatea Croco Digital Media SRL și nu pot fi preluate, copiate sau folosite fără acordul scris al proprietarului.
Toate elementele de conținut cum sunt descrierile, desenele, elementele de grafică și design care apar pe site, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusivă a Croco Digital Media SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect prin licențe de utilizare și/sau publicare.
Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui element conținut de mai sus în orice alt context decat cel original intentionat de Croco Digital Media SRL, includerea oricărui element de conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Croco Digital Media SRL asupra elementelor de conținut precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea elementelor de conținut, decât cu acordul scris expres al Croco Digital Media SRL.
5. Comanda
5.1 Prin finalizarea comenzii, Clientul/Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul de finalizare a comenzii. Prin folosirea butonului de finalizare a comenzii va asumati in mod clar plasarea comenzii si obligația dumneavoastra de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.
După plasarea unei comenzi, puteti primi un e-mail prin care confirmăm primirea și înregistrarea comenzii dvs. Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. Comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui/unor produse si/sau servicii listate pe Site-ul nostru.
Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse si/sau servicii pentru care am acceptat comanda plasată de către dvs, urmând a vă transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail sau SMS prin care va informăm că produsul a fost expediat. În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, vă vom informa cu privire la aceasta situatie și vom rambursa sumele plătite de catre dvs. pentru aceste produse, dacă este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare, in decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia dvs. de terminare a contractului.
Croco Digital Media SRL nu este raspunzatoare de fluctuatiile stocurilor furnizorilor si nu poate fi trasa la raspundere in cazul in care un produs sau partile componente ale acestuia dispar din oferta furnizorilor sau sub-furnizorilor sai.
5.2 Croco Digital Media SRL poate denunta unilateral si va anula automat o comanda efectuata de catre Client/Cumparator, chiar si fara o notificare prealabila adresata acestuia, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii:
- Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientul/Cumparatorul, a tranzactiei, in cazul platii online;
- Datele furnizate de catre Client/Cumparator pe site sunt incomplete sau incorecte
- Activitatea Clientului/Cumparatorului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Croco Digital Media SRL.
- Existenta unei livrari nereusite catre acelasi client din motive ca refuz plata contravaloare comanda, destinatar negasit la adresa dupa 2 incercari, destinatar nu raspunde la telefon
- Pentru alte motive obiective.
Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta.
Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site.
5.3 Clientul/Cumparatorul nu poate efectua comenzi telefonice, ci poate fi doar ajutat sa plaseze o comanda online.
5.4 Pentru produsele personalizate sau realizate la comanda la cererea Cumparatorului, precum si la achizitionarea de catre Cumparator a unor cantitati mari din produsele oferite de Vanzator, Vanzatorul poate cere in avans o parte din plata sau plata in totalitate. Vanzatorul nu are obligatia de a restitui Cumparatorului nicio suma platita in avans de catre Cumparator pentru aceste Comenzi.
6. Returnarea produselor
6.1 Cumparatorul are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, in urmatoarele conditii:
- Coletele prezintă deteriorari severe;
- Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Daca valoarea costurilor de retur și de transport pentru produsul înlocuitor este mai mare decat valoare costurilor de transport pentru produsul/produsele initial comandate, dacă este cazul, aceste costuri sunt suportate de Client.
- Produsele prezintă defecte de fabricație;
6.2 De asemenea, în conformitate cu art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, Cumpăratorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.
6.3 Produsele trebuie să fie returnate cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare, și să fie ambalate astfel încât să nu se deterioreze pe parcusrul transportului.
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
Produsele personalizate nu pot fi returnate avand in vedere caracterul lor unic, care face imposibila vandabilitatea catre alti client. De asemenea, nici produsele comandate in cantitati mari nu pot fi returnate deoarece Vanzatorul se va afla in imposibilitatea de a vinde aceste stocuri de produse către alti Cumparatori într-o perioada convenabilă de timp, astfel afectându-i gestionarea stocurilor. Returnarea acestor produse se poate realiza doar in conditiile specificate la punctul 6.1, pe baza de dovada fizica: fotografierea coletului deteriorat, a dovezii ca produsele au fost livrate/facturate gresit sau a produsului cu prezentarea defectelor de fabricatie.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.
6.4 Produsele destinate returului se expediaza la adresa: Str. Primăverii, nr. 15, oras Sibiu, jud. Sibiu, SC Croco Digital Media SRL.
6.5 Pentru comenzile livrate prin curierul Sameday, clientul poate folosi serviciile de retur gratuit din locker oferit de acest curier. Pentru aceasta, clientul va accesa link-ul de mai jos, unde va completa toate detaliile cerute de curier, si va depune coletul pentru retur in lockerul ales, de unde va fi ridicat de curier si va fi livrat catre vanzator.
https://return.sameday.ro/crocodigital
7. Facturare si Plata
7.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului sunt preturi finale, avand in vedere ca, Croco Digital Media SRL nu este platitoare de TVA.
7.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Pentru Plata ramburs la curier, plata se va efectua in momentul ridicarii/primirii comenzii de la curier, în numerar sau prin alte modalități oferite de firma de curierat.
În cazul livrării în EasyBox, plata se va efectua direct la EasyBox, cu cardul sau prin alte mijloace oferite de deținătorul/administratorul EasyBox-urilor.
7.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Croco Digital Media SRL, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, factura care se va livra odata cu produsul comandat de pe site.
8. Livrarea produselor
Livrarea se efectueaza prin curier rapid, la domiciliu sau în EasyBox.
Livrarea Produselor este disponibilă doar pe teritoriul României.
Pentru produsele aflate in stoc, comanda este pregatita imediat dupa confirmarea acesteia, iar transportul pana la client dureaza de obicei 24-48 ore de la momentul expedierii.
Livrările/Expedierile se efectuează doar în zilele lucrătoare, de Luni până Vineri. De regulă, comenzile înregistrate până la ora 14:00 sunt predate curierului în aceeași zi.
De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi. Taxa de transport va fi inclusă în factura emisă de Croco Digital Media SRL și se va regasi în totalul de plată, potrivit email-ului de confirmare al comenzii (dacă e cazul). Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua legatura cu destinatarul, coletele rămân in general la curierul zonal 2 zile, după care revin la Expeditor. Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea:
– blocaje rutiere, surpări de teren în apropierea șoselei;
– căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
– cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
– cauze umane: starea de război, starea de urgenta, starea de alerta, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;
– nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.
9. Review-uri si comentarii
Inscrierea de Review-uri, Comentarii se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Comentarii” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu pe Site, Utilizatorii/Clientii/ Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
- sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
- sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
- sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
- sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
- sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
- sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
- sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
- sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
10. Confidentialitate
10.1 Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
10.2 Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Croco Digital Media SRL nu are obligatia sa pastreze confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
11. Garantii
Toate produsele au un termen de garantie de 30 de zile, in baza facturii emise de catre Croco Digital Media SRL.
Garanția reprezintă orice angajament asumat de Croco Digital Media SRL față de Cumpărător/Utilizator prin care acesta se obligă să restituie Cumpărătorului/Utilizatorului, fără solicitarea unor costuri suplimentare, prețul plătit, prețul de reparare sau prețul de înlocuire a produsului, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate pe www.crocodigital.ro sau în declarația de conformitate a produsului (dacă este cazul).
Produsul beneficiază de garanţie în următoarele condiţii:
– Cumpărătorul/Utilizatorul a achiziționat produsul de la Croco Digital Media SRL;
– Cumpărătorul/Utilizatorul a respectat instrucțiunile de folosire şi întreținere ale produsului.
– Cumpărătorul/Utilizatorul a păstrat certificatul de garanție şi/sau documentul fiscal (i.e. factură sau bon fiscal) care atestă achiziționarea produsului.
Cauze de pierdere a garanției:
– avarii/deteriorări mecanice ale produsului sau modificări fizice neautorizate ale acestuia;
– defectarea produsului, cauzată de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, întreținere, transport, manipulare şi instalare ale acestuia, prevăzute în manualul de utilizare (dacă există);
– deteriorarea mecanică provocată prin lovirea produsului;
– inundarea, incendierea, expunerea la soare sau la descărcări electrice a produsului, intervenții neautorizate.
12. Raspundere
Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
13. Reclamatii
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de contact din cadrul Site-ului sau transmiterea unui e-mail la adresa de email contact@crocodigital.ro. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.
14. Forta majora
14.1 Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
14.2 Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
15. Legea aplicabila – Jurisdictia
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Croco Digital Media SRL si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din orasul Sibiu.